Web Her Şey Sensin Isimli Parçanın Gitar Akorlarına Hemen Göz Atın.


‘her şey seninle güzel’ adlı efsane şarkının yorumu oldukça. Em c b em her şey seninle güzel, yolda yürümek bile c. 1908 duyduğunuz en güzel akorlar.

Ab A A# Bb B C C# Db D D# Eb E F F# Gb G G#.


Web dm koydum sevinçlerimi önüme gm c dm baktım, hepsi sensin yazdığım şiirlerin her hecesi gm c dm üzüldüğüm tüm filmler dm yıpranmamış hayatlar am büyük hüzünler. C#m koydum sevinçlerimi önüme f#m b c#m baktım, hepsi sensin yazdığım şiirlerin her hecesi f#m b c#m üzüldüğüm tüm filmler c#m yıpranmamış. F bb c dm dm g sanki ilk baktığım gözlerdi gözlerin bb.

Anladım Her Şey Sensin ) A C#M.


Web şimdi senden vaz mı geçmeli?masal olup yola devam mı etmeli? Capo 4 am koydum sevinçlerimi önüme dm g am baktım, hepsi sensin yazdığım şiirlerin her hecesi dm g am üzüldüğüm tüm filmler. C#m koydum sevinçlerimi önüme f#m b c#m baktım, hepsi.

Yalın Isimli Sanatçıdan Her Şey Sensin Parçasının Gitar Akorları.


Web baktım, hepsi sensin yazdığım şiirlerin her hecesi dm g am üzüldüğüm tüm filmler yıpranmamış hayatlar em büyük hüzünler bekler f her işte bir hayır dm g am bu işte. 2017 yılında eda baba’dan bir zerrin özer yorumu geldi. Web yalın'a ait olan her şey sensin şarkısını seslendirdim.

Öğren, Dinle Ve Çalmaya Başla.


Web günümüze kadar 7 albüm yapan sanatçı her albümünde ülkeye damgasını vurmuş bir kaç parça ile karşımıza çıkmış ve bu şarkılar ve albümler üzerinden yalına müzik.